rehelliset lukijat kunniaan

sunnuntai 23. lokakuuta 2011

Im Back:)+Happy Halloween teema alkaa pian blogissani.+Lopetan Panfun tähän varmaan.

Heippuli kaikki taas:)!Olen jo ihan Halloween tunnelmissa.Mutta siis olen palannut tänne blogin kirjottamis asioihin.Huonoja uutisia on nyt minulta.En enään jaksa käydä Panfussa.Siis se vaan on silleen.Se voi tarkoittaa että Halloween musiikki videoni saatta nyt lopsahtaa.Koska en ole ehtinyt tehdä kaikkia sanoja ja onkos se niin että pian on jo Halloween!Siitä huolimatta minä en ehkä enään näy teille Panfussa.Olen kuiteskin nyt tehnyt jo sen mun perinteen elikkä Halloween elokuvan.
Mutta sanotaas että teillä on nytten hetki miettiä kuka teistä on mulle tuttu?
No asia on niin että luettelen nytten niitten nimet ketkä on mulle tuttuja.
Ihan ensiki tulee mieleen nämä nimet:
V100 Oot sinäkin jo varmaan lopannut et ehkä mutta sanon että oot mun Paras kaveri.
Lili100 Oltermanni juuri saattoi kuolla koska minun pandakin varmaan kuolee.
Pokemon2002 Aww.....Sinä Weasley kuka ei ees taikojaan ehtinyt kunnolla lausua taikojaan minä sanon sinulle yhden taikasanan:Juuso poisttu Panfusta.
Lovelynatalia Suhteemme nytten tössässi. Rakkaudella sulle Juuso!
Sasse Kiitti vaik ei enään tykätä niin paljoo toisista.
En muista muita mutta minulla on jo kohta 1500 kaveria joten niille joka ikisielle:
Iso KIITOOOOOOOOOOOOOOOOOS!
Mutta nytten sanotaan Byet varmaan! Ei ehkä.
Mutta sanotaan että tähän se kai käy.

6 kommenttia:

  1. njoo kyl mä susta aina tykkään kaverina vaikka riitoja on ollukki moneen lukuun (: Kävitkö muutes eilen, siis lauantaina, Espoon Sellossa?

    VastaaPoista
  2. Hey Sasse, Vaik et multa kysynykkää siit Sellost nii mä olin kait lauantaina....



    Est

    VastaaPoista
  3. mä kävin espoon sellossa lauantaina ja näin jonku punapiposen skeittari tyypin siel :)

    VastaaPoista
  4. oneksi olkoon juusohiphop olet saanut viikko blogarin paikan rikukn panfu blgoi onistulee teitä

    VastaaPoista
  5. No jhyvästi vaan sitte Juuso :/
    Jään kaipaamaa Best frend!
    Noo ja kyllä mäki alan olee jo loppaamisen partaalla!No morjens!


    Vee

    VastaaPoista

Olisi kiva jos kommentoisit mutta kiroillu pois muuten kommentti poistetaan eikä muutenkan rumia sanoja:)