rehelliset lukijat kunniaan

maanantai 12. joulukuuta 2011

LAST CHIRMATS KAIKILLE!

Heippa!Joo olen taas täällä.Ennen kun lähen kouluun niin nytten bloggaan.Sanon tämän nytten teille kaikillle jos minulla ei ole jonain päivänä kaveria niin luulen että tulen bloggaamaan.Äh!Meinaan sanoo koko ajan Vlog tai siis kirjottaa koska IRL:issä mä nykyään VLOGGAAN.Minä kuulkaas eilen olin koulussa ruokalassa mä istuin yhen mun kaverin ja kolmen muun luona en nyt kerro enempää niistä niin mie repesin yhelle asialle.Jos te älyytte tämän niin voitte olla tyyty väisiä elämäänne.Yks niistä sanoi ja se oli tyttö (ANGST!)Se sanonäin:
-Tässä pöydässä kaikki on HS:eita vaitsi yksi
Sitten miä sanoin
-Elikkä minä.
Taas se:
-Eikun…
-Joo tiedetään sun paras kaveri.
Eikun sun vieressä istuva.
-Elikkä sinä.
-Eikun oikeella istuva.
-Ai mun kaveri?
-Juu
[HILJAISUUS]
____________________________
Ei kiinnosta joten sanon että teen varmaan joulukalenerin blogiin joten se on:
TEEHEE
@Juuso

2 kommenttia:

Olisi kiva jos kommentoisit mutta kiroillu pois muuten kommentti poistetaan eikä muutenkan rumia sanoja:)