rehelliset lukijat kunniaan

keskiviikko 1. helmikuuta 2012

D: KÄSI ON ILKEÄ!

Käsi päivää.
joo.
Mul oli vähä aikaa sitten synttärit ja minä olen nytten 14:P
Jos oikein muistan catri on hetken nuorempi.
HAHAHAHAHA käsi nauraa : D
Okei joo.
Se se everon evron evero... evron no ihan sama.
Niin se tekee lumiukkoa ja siitä tulee varmaan lumimonsteri kenen KÄSII
mä aion ryöstää...
Sanon sille vaan:
-Anna käsi minulle se auttaa ;)!
Sitten se sen mulle antaa.
Sit mä läpsin sillä kaikkee.
Tillervon ja V100:n hääkuvat pois yöpöydältäni.
-Sori mut ne on jo kauheessa kunnossa....
...Ettei tää ala mennä nyt mitenkään hirveen draamaseks niin vaihetaan puheen aihetta Mr.Juusoon.
Joo lähin kesken koulu päivän kotiin.
Sanoin opelle mul on kauhee kuumeinen olo sit sain lintsattuu 3 tuntii :D!
Huomenna on taas jääkiekko harkat.
 
Toimiiko video?????????????
Ei.JA HEI ENNENKUN LOPETAN KATTOKAA TÄÄ VIDEO:

KÄSIII 
D: JUUSO

2 kommenttia:

Olisi kiva jos kommentoisit mutta kiroillu pois muuten kommentti poistetaan eikä muutenkan rumia sanoja:)