rehelliset lukijat kunniaan

lauantai 4. helmikuuta 2012

Xalian kissaa muistaen...+STADIKALLA OLTIIN D:

Noniin joooooooooooooooo mä olin Talvi klassikossa...
Hei mä kannatan Bluesia 1!!!!! muT OLIN IFK:in katsomossa :D Mitä mä periaatteessa ¨vihaan¨mutta hei sain IFK:in pipon niin oon sen kakkos kannatti...
...Mutta mä muistan Xalia:n kissaa Maxia...
Xalialle antaen tämän päivän ja huomisen kyyneleet.Mitkä eiivät saa olla hyytyneet...Me Maxille annammme Jumalamme siunauksen sen raamatun hautauksen.Max oli kissa mikä jota me muistamme.Ja vuoden päästä elämämme hänelle paljastamme.Tämä runo tässä on Maxille elikkä sydämmien Taxille...
XALIA JOS LUET TÄN TEKSTIN ÄLÄ LUE TÄTÄ KOHTAA:
Maxin runoa en paljoon ole ehtinyt miettiä mutta tein sen sydämmestä (:

Noin asia tullut selväksi JIPII:D
-moro
                                                   JUUSOD:
Maxia muistaen...








                                         KÄSIII

1 kommentti:

  1. Aaww.. ja luin sen mustan kohan - HAAHAA! <> sydämmestä, thänk! :))

    Ny kiusaan sua, stupid, stupid xDDDD okei, sry.. you are best, maybe XDDD

    HAHAA..

    VastaaPoista

Olisi kiva jos kommentoisit mutta kiroillu pois muuten kommentti poistetaan eikä muutenkan rumia sanoja:)